Перший студентський, що дає реальну користь
Лікар-координатор нашого Асистансу супроводжує
студента 24/7
Організуємо виклик лікаря додому чи в гуртожиток
Влаштуємо онлайн-консультацію потрібного лікаря
Компенсуємо плату за навчання за період лікування від
інфекційних хвороб, у тому числі Covid-19
Діагностика, ліки, стаціонар
ГРВІ, пневмонії, бронхіти, тонзиліти
Харчові отруєння, інтоксикації
Травми, переломи, опіки
Консультація лікаря, аналізи, діагностика з використанням сучасного обладнання, ліки
Цілодобова організація та оплата виклику
Госпіталізація при невідкладних станах, оплата лікування в стаціонарі
Придбання ліків у зручній для вас аптеці
У зручний для вас спосіб
за період лікування від інфекційних хвороб (у тому числі COVID-19)
А що в них взагалі робити, сидіти? Усі питання ми швидко вирішуємо онлайн або телефоном
Надворі 2021-й, тож усі договори ми оформлюємо в електронному вигляді. Якщо тобі таки потрібна паперова копія, ми доставимо її кур’єром
У нас немає окремого відділу продажу, тож ми не будемо втомлювати тебе своїми «Вам зараз зручно говорити? А зараз?»
Ми користуємося Open Data й автоматично підтягуємо більшість необхідної для договору інформації. Тобі не прийдеться заповнювати тонни полів
Маємо канадське коріння,
працюємо в Чехії, Люксембурзі,
Угорщині, Словаччині, Польщі, Румунії, Болгарії
страхуємо український бізнес,
тепер страхуємо і фізичних осіб
середня тривалість виплати
за КАСКО
Colonnade виплатили за КАСКО
корпоративним клієнтам у 2020
році
входимо до холдингу Fairfax: ваші
гроші захищені міжнародним
фінансовим гігантом
Так, договір оформлюється на одного застрахованого.
Це частина вартості послуги чи медикаментів, яку застрахована особа має доплатити самостійно в клініці чи аптеці.
Зателефонуйте до нашого цілодобового медичного Асистансу «МАРС» за телефонами:
+38 044 303 90 72
+38 044 339 99 85
+38 067 406 61 86
+38 050 446 33 31
+38 073 154 09 37
Або напишіть на:
Email: mars@colonnade.com.ua
Viber/Telegram: +38 099 468 60 68
У зверненні вкажіть прізвище, і’мя та по батькові застрахованого студента, номер електронної картки, дату народження та причину звернення. Озвучте, яка допомога потрібна, та чітко дотримуйтесь вказівок лікаря-координатора.
Усі необхідні контакти для зв’язку з Асистансом прописані в електронній картці застрахованого. Для контакту з Асистансом достатньо перейти за відповідним посиланням у картці.
Це означає, що дана опція внесена до Програми страхування на умові, що ми беремо на себе складний процес організації запису та відвідування необхідно спеціаліста, а застрахований самостійно оплачує медичні послуги в клініці.
Ми організуємо та знайдемо кращих спеціалістів і клініки, що зможуть надати кваліфіковану медичну допомогу в разі настання страхового випадку.
Ні, повідомлення Асистансу про стан застрахованого та необхідність надання медичної допомоги є обов’язковою умовою договору страхування.
Ви зможете отримати відшкодування тільки за умови, що перед тим ви погодили самостійну оплату з нашим медичним Асистансом. Щоб отримати відшкодування за попередньою домовленістю, зверніться до Асистансу протягом не більше 30-ти днів із дати таких витрат, і вам допоможуть оформити необхідний пакет документів. Форму заяви та перелік документів можна завантажити тут.
Це комплексна програма страхування, яка передбачає грошову компенсацію в разі нещасного випадку. Нещасний випадок – раптова непередбачувана та короткочасна подія, викликана впливом зовнішніх обставин, що супроводжується пошкодженням тканин організму з порушенням їхньої цілісності та функцій, деформацією та порушенням опорно-рухового апарату. Це можуть бути переломи та опіки, важкі інвалідизуючі травми з швидкими виплатами.
Терміново зверніться за медичною допомогою до лікувально-профілактичного закладу (лікарні, травмпункту) та/або службу швидкої медичної допомоги. Повідомте наш Асистанс про нещасний випадок із застрахованою особою. Вам допоможуть із організацією медичного супроводження та оформленням необхідного пакету документів. Форму заяви та перелік документів можна завантажити тут.
Письмову заяву на отримання відшкодування з відповідним пакетом документів необхідно подати якомога раніше, але не пізніше 30 (тридцяти) днів після страхового випадку.
Ні.