Застосувати промокод
Всі продукти Страховий випадок Кабінет
Пиши у чат,якщо що Telegram
Зв'язок з нами +380 44 537 53 90
Всі продукти
Страховий поліс
Студентський

Перший студентський, що дає реальну користь

Що покриває поліс?
Пташенята
вилетіли з гнізда,
а хто буде про них
піклуватися?
Ми як сімейний лікар,
тільки завжди на зв’язку

Лікар-координатор нашого Асистансу супроводжує
студента 24/7

Викличемо лікаря,
збережемо нерви батьків

Організуємо виклик лікаря додому чи в гуртожиток

Телемедицина для тих,
хто не хоче прогулювати

Влаштуємо онлайн-консультацію потрібного лікаря

Гроші — не горобець,
студенту завжди пригодяться

Компенсуємо плату за навчання за період лікування від
інфекційних хвороб, у тому числі Covid-19

Студенти
захищені від
Covid-19

Діагностика, ліки, стаціонар

Гострі захворювання

ГРВІ, пневмонії, бронхіти, тонзиліти

Отруєння

Харчові отруєння, інтоксикації

Нещасні випадки

Травми, переломи, опіки

Організуємо
всі види
допомоги
Амбулаторна поліклінічна допомога

Консультація лікаря, аналізи, діагностика з використанням сучасного обладнання, ліки

Швидка допомога, у тому
числі в приватних клініках

Цілодобова організація та оплата виклику

Стаціонарне лікування

Госпіталізація при невідкладних станах, оплата лікування в стаціонарі

Ліки в найближчій аптеці

Придбання ліків у зручній для вас аптеці

Організація всіх призначених ліків

У зручний для вас спосіб

Компенсуємо плату за навчання

за період лікування від інфекційних хвороб (у тому числі COVID-19)

Співпрацюємо із провідними клініками
та лабораторіями
Завантажити повний перелік медичних закладів
Загальна страхова сума
Ліміт на невідкладне та стаціонарне лікування. Виклик швидкої, невідкладне та планове стаціонарне лікування
Ліміт на амбулаторну медичну допомогу. Консультації лікарів, аналізи та обстеження, медикаменти, телемедицина
Ліміт на відшкодування в разі нещасного випадку
Завантажити зразок договору
150 000 грн
90 000 грн
10 000 грн
40 000 грн
Завантажити зразок договору
200 000 грн
100 000 грн
30 000 грн
60 000 грн
У пакети також входить Повний організаційний супровід і виплати з відшкодуваннями
відповідно до Програми

Діагностика та лікування при гострих захворюваннях, в тому числі при Covid-19

Телефонні та онлайн-консультації лікарів

Консультації лікарів у клініці

Виклик лікаря додому

Виклик швидкої допомоги, у тому числі в приватних клініках

Забезпечення призначеними медикаментами (окрім БАДів)

Грошові виплати при нещасних випадках (переломах, опіках), в тому числі при заняттях спортом

Відшкодування плати за навчання у приватних закладах на час лікування від інфекційних хвороб

Colonnade — це страхування
без зайвих рухів
Без відділень

А що в них взагалі робити, сидіти? Усі питання ми швидко вирішуємо онлайн або телефоном

Без папірців

Надворі 2021-й, тож усі договори ми оформлюємо в електронному вигляді. Якщо тобі таки потрібна паперова копія, ми доставимо її кур’єром

Без дзвінків

У нас немає окремого відділу продажу, тож ми не будемо втомлювати тебе своїми «Вам зараз зручно говорити? А зараз?»

Без анкет

Ми користуємося Open Data й автоматично підтягуємо більшість необхідної для договору інформації. Тобі не прийдеться заповнювати тонни полів

Про Colonnade
Найвищий рейтинг
надійності
AAA
Усі виплати гарантовані

Маємо канадське коріння,
працюємо в Чехії, Люксембурзі,
Угорщині, Словаччині, Польщі, Румунії, Болгарії

22 роки

страхуємо український бізнес,
тепер страхуємо і фізичних осіб

5 днів

середня тривалість виплати
за КАСКО

35 722 101 грн

Colonnade виплатили за КАСКО
корпоративним клієнтам у 2020
році

Fairfax

входимо до холдингу Fairfax: ваші
гроші захищені міжнародним
фінансовим гігантом

Пояснюємо
на пальцях
Залишились питання?
Пиши у чат, якщо що
Чи потрібно оформлювати страховий договір (поліс) на кожного Студента?

Так, договір оформлюється на одного застрахованого.

Що таке франшиза?

Це частина вартості послуги чи медикаментів, яку застрахована особа має доплатити самостійно в клініці чи аптеці.

Куди звертатися, якщо застрахований студент захворів?

Зателефонуйте до нашого цілодобового медичного Асистансу «МАРС» за телефонами:

+38 044 303 90 72
+38 044 339 99 85
+38 067 406 61 86
+38 050 446 33 31
+38 073 154 09 37

Або напишіть на:

Email: mars@colonnade.com.ua
Viber/Telegram: +38 099 468 60 68

У зверненні вкажіть прізвище, і’мя та по батькові застрахованого студента, номер електронної картки, дату народження та причину звернення. Озвучте, яка допомога потрібна, та чітко дотримуйтесь вказівок лікаря-координатора.

Усі необхідні контакти для зв’язку з Асистансом прописані в електронній картці застрахованого. Для контакту з Асистансом достатньо перейти за відповідним посиланням у картці.

У Програмі страхування згадано про «Організаційний супровід Асистансу». Що це означає?

Це означає, що дана опція внесена до Програми страхування на умові, що ми беремо на себе складний процес організації запису та відвідування необхідно спеціаліста, а застрахований самостійно оплачує медичні послуги в клініці.

Які клініки мені можуть запропонувати для обслуговування за договором страхування ?

Ми організуємо та знайдемо кращих спеціалістів і клініки, що зможуть надати кваліфіковану медичну допомогу в разі настання страхового випадку.

Чи можу я самостійно записатися до лікаря та не повідомляти про це Асистанс?

Ні, повідомлення Асистансу про стан застрахованого та необхідність надання медичної допомоги є обов’язковою умовою договору страхування.

Що робити, якщо я витратив свої кошти та самостійно оплатив вартість медичної допомоги чи купив ліки?

Ви зможете отримати відшкодування тільки за умови, що перед тим ви погодили самостійну оплату з нашим медичним Асистансом. Щоб отримати відшкодування за попередньою домовленістю, зверніться до Асистансу протягом не більше 30-ти днів із дати таких витрат, і вам допоможуть оформити необхідний пакет документів. Форму заяви та перелік документів можна завантажити тут.

Що таке «страхування від нещасного випадку»?

Це комплексна програма страхування, яка передбачає грошову компенсацію в разі нещасного випадку. Нещасний випадок – раптова непередбачувана та короткочасна подія, викликана впливом зовнішніх обставин, що супроводжується пошкодженням тканин організму з порушенням їхньої цілісності та функцій, деформацією та порушенням опорно-рухового апарату. Це можуть бути переломи та опіки, важкі інвалідизуючі травми з швидкими виплатами.

Що робити, якщо стався нещасний випадок? Як отримати відшкодування?

Терміново зверніться за медичною допомогою до лікувально-профілактичного закладу (лікарні, травмпункту) та/або службу швидкої медичної допомоги. Повідомте наш Асистанс про нещасний випадок із застрахованою особою. Вам допоможуть із організацією медичного супроводження та оформленням необхідного пакету документів. Форму заяви та перелік документів можна завантажити тут.

У який термін я маю подати письмові заяви та пакет документів, щоб отримати відшкодування?

Письмову заяву на отримання відшкодування з відповідним пакетом документів необхідно подати якомога раніше, але не пізніше 30 (тридцяти) днів після страхового випадку.

Чи покриває поліс стоматологічні послуги?

Ні.

Залишились питання?
Пиши у чат, якщо що
Контакти
Страховий випадок Адреса
ПрАТ «Страхова компанія
"Колоннейд Україна"»
Реєстраційний код (в том числі ЄДРПОУ):
25395057
Автомобільний асистанс +38 044 223 30 22
Медичний асистанс цілодобово +38 044 303 90 72
04070, Київ, вул. Іллінська, 8,
Блок 10, 4-ий поверх
+38 044 537 53 90
info@colonnade.com.ua